صفحه اول
تماس با ما
RSS
English|
جمعه ٣٠ تير ١٣٩٦  -  
موسسه مالی و اعتباری فردوسی
Ferdowsi Financial & Credit Institute
»  دریافت شکایات و گزارش ها 

شکايات و گزارش ها

موسسه مالي و اعتباري فردوسی در راستاي تکریم ارباب رجوع و به منظور رسيدگي سريع به شکايات و مشکلات شما مشتريان و همکاران گرامي و استفاده از نقطه نظرات شما عزيزان در کليه زمينه ها تلاش مي کند تا با استفاده از امکانات ارتباطي مدرن موجبات ارايه خدمات مناسب تري را براي شما فراهم نمايد. 

دراين راستا مشتريان، همکاران و ديگر مراجعين اين موسسه مي توانند با تکميل و ارسال فرم ذيل هرگونه مشکلي را در عملکرد و ارائه خدمات اين موسسه مشاهده مي کنند در قالب شکايت يا گزارش به مديريت موسسه اطلاع دهند. لذا ساز و کار پيگيري اين اطلاعات به گونه اي طراحي شده تا پاسخ اين موسسه در سريع ترين زمان ممکن به اطلاع شما مشتريان و کارکنان برسد.

اهداف و مزاياي راه اندازي و بهره گيري از سايت مذکور به قرار زير است:

     - ارتباط و پاسخگويي سريع و آسان به شکايات و پيگيري گزارش ها

     - شناسايي انتظارات و توقعات مشتريان و کارکنان و نواقص سازمان با هدف کمک به مديريت عالي موسسه جهت اثر گذاري در تدوين سياست ها و برنامه ريزي هاي کلان

     - ارزيابي کيفيت خدمات ارائه شده و نحوه مديريت آن در سازمان

     - مديريت اثر بخش شکايات اعم از مشتريان و کارکنان

لطفا فرم زير را بطور کامل و با دقت تکميل نماييد.

توجه : در صورتي که شما آدرس پست الکترونيکي خود را وارد نمائيد از طريق آن پاسخ شکايت ارسال خواهد شد.


 فرم دریافت شکایات و گزارش ها
 نام و نام خانوادگی :
 موضوع شکایت / گزارش :
 نام واحد / شعبه / استان / شخص مورد شکایت :
 آدرس ایمیل ( دریافت پاسخ ) :
 شماره تلفن همراه یا ثابت :
 شرح موضوع :